.::Muwasafat Tarbiyah::.

.::Muwasafat Tarbiyah::.

ud'u ilaLLah

Tuesday, June 7, 2011

.::Curang::.

::FeelHoney-Curang::
credit to zulfirdaus zakaria (klik)

video

kuakui, ku pecinta sejati
kuberjanji yang Kau selalu ku sayangi
namun kasih...selalu ku bohongi
betapa malunya aku menghadapMu...

mencariMU...hanya bila ku rindu
mula bersujud hanya bila ku perlu...
namun bila... Kau beri ku cinta...
panggilanMu tak pernah aku dengar

angkuhnya ku...pada kejadianku
merasakan...dunia lama milikku
kan kelukah lidah?? bersyahadah cinta
bila nafas dihujung nyawa

curangnya ku...di setiap nafasku
melupakan...aku hanya milikMu
jauhkah syurga dari pandangan??
kifarah dosa kini kurasakan...

sumber:: youtube=FeelHoney-Curang (klik)

0 Teguran & Pandangan:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.::My Family::.

.::My Family::.

.::Teman Seperjuangan::.

.::Teman Seperjuangan::.
" aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku, sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku, untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati, yang tidak luntur baiknya, dalam suka dan duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya" - imam syafie-